R
raPid-81
Guest
Ich habe die Aussage gefunden!
https://www.dsogaming.com/news/ratc...ot-support-ray-tracing-on-amd-gpus-at-launch/
Aber Nvidia hat ein Statement abgegeben bezüglich der Unterstellungen:
Ich sehe aber auch da keine Bestätigung dass der Titel Nvidia-Sponsored ist. Nur dass sie bei der Integration von DLSS unterstützt haben wird bestätigt.
https://www.dsogaming.com/news/ratc...ot-support-ray-tracing-on-amd-gpus-at-launch/
Das ist erst mal nur die Aussage des Autors, offizielles von Nvidia finde ich nirgends.Ratchet & Clank Rift Apart is an NVIDIA-sponsored game so I don’t know if there is something fishy going on under the table.
Aber Nvidia hat ein Statement abgegeben bezüglich der Unterstellungen:
UPDATE:
AMD has explained why the game won’t support Ray Tracing at launch. This is mostly due to stability issues, so there is no foul play here. NVIDIA has also provided us the following statement.
“We do not block or hinder developers from integrating competitor tech. That also applies to Ratchet & Clank Rift Apart.
NVIDIA does not and will not block, restrict, discourage, or hinder developers from implementing competitor technologies in any way. We provide the support and tools for all game developers to easily integrate DLSS if they choose and even created NVIDIA Streamline to make it easier for game developers to add competitive technologies to their games.
Keita Iida, vice president of developer relations, NVIDIA”
Ich sehe aber auch da keine Bestätigung dass der Titel Nvidia-Sponsored ist. Nur dass sie bei der Integration von DLSS unterstützt haben wird bestätigt.