Der Österreicher Thread

AW: Der Österreicher Thread

@AntiFanboy
Ned schlecht, oba nur des Stammbräu is wirklich guad.

@ghost
Du bist ja auch fast Ausländer. ;) :D
 
AW: Der Österreicher Thread

@Fadi : jo des stammbrö is end des beste, owa anjo....

heasd, wo kaufts es eiche sochn eigndli ima ei?
 
AW: Der Österreicher Thread

i kum aus owaöstaraich!

a echta linza^^

i hobs sau guad, mei vota oweid in dem söbn gebäude wo da e-tec daham is, und wan i duad wos bestöh, zahd as ma ima glei mid ham!

oda sunst bei peluga, duad is a oft günstig!

Sog, woher kummstn genau? Net aus der Steiermork, oda?

na, how owa duad ualaub gmocht, genauagsogt in da südsetiermork....
 
AW: Der Österreicher Thread

:ugly:
Hab den Thread gerade entdeckt :lol:
Ich versteh euch zum Glück auch, wenn ihr redet dann klar, aber wenn ihr schreibt :ugly:
 
AW: Der Österreicher Thread

Ist die Forensprache nicht Deutsch? :ugly:
Kann zwar dran liegen, dass ich nur einer Abwandlung des Hessischen mächtig bin (+Hochdeutsch :ugly:), aber mir kommt das jetzt ehrlich komisch vor, was ihr schreibt.^^
 
AW: Der Österreicher Thread

Ist doch alles deutsch. :D

Anscheinend gibt´s für den Österreicher-Thread eine kleine Aussnahme.
 
AW: Der Österreicher Thread

Oberösterreich ist das einzig wahre Österreich. Alles andere sind doch nur Provinzen mit kulturellen Eigenheiten ... :fresse:

MfG, boss3D
 
AW: Der Österreicher Thread

@boss3D : genau des stimmt!

oberöstareich is des anzig wohre do im lond!

ois andere san provinzla, wia san das volk!

warad leiwond a tastatur mit österriechischem dialekt
a tasten mit : heasd gschissan, koadl oda wisd hast

warad do eliwodn oda....

a frog

gibts an woan östareicha ois mdoerator do a nu herin oda hobn di scho a bangl grissn?
 
AW: Der Österreicher Thread

die taste siagst das, do hosd as is genial heas!

Es hat noch nie einen gegeben, aber du kannst dich ja mal freundlich bewerben. Am besten im Dialekt

muas ma do a anzoi vo beiträgn hobn oda wos?

am ebsten schreib i eana so : heasd gschissana, oda wisd hast du zwutschkal!
ka i do auf dera seitn modi weadn?
wos is gschissana, lost in titdl umiwochsn oda maus i nochhöfn^^
 
Zurück