AMD RX VEGA Laberthread

Gibt nen neuen Treiber:

Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.11.3 Radeon RX Vega Hotfix Highlights

Fixed Issues

- An intermittent crash issue may be experienced on some Radeon RX Vega series graphics products.

Known Issues

- Some desktop productivity apps may experience latency when dragging or moving windows.
- Tom Clancy's Rainbow Six® Siege may experience an application hang when breaching walls with grenades or explosives.
- Rise of the Tomb Raider™ may experience an intermittent application hang during gameplay.
- A random system hang may be experienced after extended periods of use on system configurations using 12 GPU's for compute workloads.
- The GPU Workload feature may cause a system hang when switching to Compute while AMD CrossFire is enabled. A workaround is to disable AMD CrossFire before switching the toggle to Compute workloads.
- Resizing the Radeon Settings window may cause the user interface to stutter or exhibit corruption temporarily.
- Unstable Radeon WattMan profiles may not be restored to default after a system hang.
- OverWatch™ may experience a random or intermittent hang on some system configurations. Disabling Radeon ReLive as a temporary workaround may resolve the issue.

Radeon™ Software Crimson ReLive Edition 17.11.3 Radeon RX Vega Hotfix Release Notes
 
Fehlerbereinigt??
Ich hab bisher keine. Was hast du denn für Fehler?

Na jetzt komm, man braucht sich nur die letzten paar Seiten dieses Threads durchzulesen.
Die Karte reagiert extrem empfindlich auf OC/UV Versuche, der Treiber stürzt mir ständig ab.
Und ich weiß dann nicht ob das an diesen Bug liegt.
- Resizing the Radeon Settings window may cause the user interface to stutter or exhibit corruption temporarily.
Oder ob es an meinen Settings liegt.
Es stimmt natürlich das die Karte in den Treiber eigenen Profilen stabil und sauber läuft.
Aber rund läuft es sicher nicht, was sich ja auch in der Verfügbarkeit zeigt.

Grüße
 
Kommen wohl die Customs,- und dies wird nun mal vorrangig sein.
Einige sollte am Wochenende bereits im Flieger sein,- und ab Mittwoch/Donnertag nächster Woche im Laden ...
Release 04 bis 08 Dezember 2017
 
Bin gespannt, habe nun zwar wieder zu grün gewechselt aber hoffe, dass die vega customs preislich nicht zu heftig sind und vor allem verfügbar... täte dem Markt gut.
 
Ich würde sie ja gern haben hab aber immer noch die Befürchtung das mein Netzteil Dicke Backen macht . 30 € Aufpreis zu einer 1080 OK aber nicht noch 120 € für ein neues Netzteil
 
Zurück