[Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation "German Space Engineering"

AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Das Voting ist beendet ;) Daher nun bei der Org bewerben, wie erwähnt.
 
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Ja stimmt, das fällt mir jetzt erst auf :D

Die Schrift ist aber noch nicht final, wie man sieht hat unsere Page auch noch das Standard-Design da ich noch auf die Freigabe von einem Artist wegen dem Background warte.
Ideen für die Schrift sind willkommen. Nicht nur Font sondern auch Design & co. :D


Edit: Leutz was ist denn los? Wir sind mehr als 15 Leute in der Liste die mitmachen wollten, davon sind vielleicht bisher 6 oder so in der Org. :D
 
Zuletzt bearbeitet:
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Ja nee, ich find das aber schon merkwürdig das nichtmal die hälfte der Leute in der Liste da, bisher in der Org sind.
Aber nungut, ich denke zum DF-Modul werden ein paar kommen :D

Ich muss echt mal hier das Logo und die anderen Texte weitermachen.
 
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Ich check das in Kürze und melde mich an. Bin gerade im Urlaub und nur sporadisch on. :ugly:
 
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Ja nee, ich find das aber schon merkwürdig das nichtmal die hälfte der Leute in der Liste da, bisher in der Org sind.

Und das ist noch positiv formuliert! :D

Teilnehmer 1. Abstimmung: 141 Personen
Teilnehmer 2. Abstimmung: 96 Personen

Member PCGH Organisation: 15 Personen :ugly:
 
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Nachfolgend eine Sammlung bestätigter Fakten bezüglich Overclocking (Ships, Modules)
"The way overclocking works allows the player to set any level of overclock he likes, at the (probably extreme) risk of burning out the part. Each part has a randomly generated sweet spot where output is maximized and wear and tear is minimized."
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/934042/#Comment_934042
"the overclocking mechanic is very robust! You'll be able to overclock your own weapons/modules with special equipment, or hire NPCs to do it (with varying chances of success.)"
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/527003/#Comment_527003
"As it stands we are starting out with only allowing overclocking of the primary output statistic on an item (damage for weapons, shield health for shield generators, thrust for thrusters etc) but will probably play with overclocking on secondary attributes internally and see what kind of results we get. If they are thematically interesting, mechanically fun and don't break the game balance there is a chance that we'll allow it!"
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/288343/#Comment_288343
"We have a pretty extensive internal heating/cooling system worked out, where all your ship upgrades will impact your heat output in different ways... and if you want to build a stealthy ship you want to get low output upgrades (that aren't as effective in other ways.) There will be a variety of cooling systems that can take over upgrade slots as well, and "overclocking" tech will cause it to create more heat. "
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/230861/#Comment_230861
"There are a bunch of numbers under the hood, and durability is one of them. Overclocking will most likely have an impact on the lifespan of a part."
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/157382/#Comment_157382
"Again, underclocking is not apart of the performance tuning mechanic. Once we have more of this system running in game, along with the numerous ship parts to play with, we can reevaluate if underclocking is needed."
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/156333/#Comment_156333
Q: "Can you overclock your power core and run it above the red line to increase power to the thrusters and or energy based weapon systems, or even to feed more power to your shields, at the risk of damaging, or destroying, the power plant or reliant components?"

  • A: "You can overclock different components - important thing is be careful - you can burn them out and destroy them, or may run with a lot of extra heat and be easier to spot."
Wingman's Hangar ep048 . December 6, 2013 - YouTube
"buying equipment, upgrading equipment, going to specialty places that make it 10% better or 20% better [...] is our version of leveling up."
Wingman's Hangar ep054 . January 24, 2014 - YouTube



Quelle
 
Zuletzt bearbeitet:
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Soo, meine Bewerbung ist raus, jetzt müsst ihr mich nur noch annehmen;)

Auf jeden Fall schaut das was man schon sieht sehr vielversprechend aus!

Habt Ihr gut gemacht!

PS: bei SC habe ich den Nic Rhea Moore
 
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Danke für die Blumen.
Aber es ist noch nicht fertig. Banner fehlt noch, Texte für Charter und Manifest ebenso :D
 
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Die aktuelle "10 for the Chairman" Folge enthält zwei interessante Fragen bezüglich Organisationen, daher verlinke ich mal:

1. [Organizations / Star Map]

Q:
"Regarding Star Maps: Will Organizations be able to apply their own markers & notations on the Star Map?
(So that all or selected members of the Organization can share information. Such as resources, nodes held by allies/enemies, troop movements etc.)"

A: (ab Min. 11:56)

https://www.youtube.com/watch?v=IIkeFs5xubw#t=11m56s



2. [Multiple Organizations Membership]

Q:
"Can you share any of the plans for 'Orgs 2.0'?
(As an Org leader, I have concerns about how multiple Org membership will work, and how i can manage my people"

A: (ab Min. 13:55)
https://www.youtube.com/watch?v=IIkeFs5xubw#t=13m55s



Edit: Obwohl ich eine Verlinkung auf die entsprechende Stelle im Video hinter den Link gesetzt habe, beginnen die Videos bei Min. 00:00. Keine Ahnung was da nun schief gelaufen ist. Sorry!
 
Zuletzt bearbeitet:
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Dank dem Erreichen des 41 Mio $ Stretchgoals kommt es erneut zu einer Abstimmung!
Im Hinblick auf unsere Organisation konnte ich mir es nicht nehmen lassen, "Engine tuning kit" zu wählen! ;)

Stretch Goal.jpg
 
AW: [Sammelthread] Star Citizen PCGH-Organisation

Mir gefällt das 3. (...oxwuw1.png) am besten an zweiter Stelle dann das 1.

Tolle Arbeit :daumen:
 
Zurück