Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
An dieser Stelle findest du externe Inhalte von Youtube. Zum Schutz deiner persönlichen Daten werden externe Einbindungen erst angezeigt, wenn du dies durch Klick auf "Alle externen Inhalte laden" bestätigst:
Ich bin damit einverstanden, dass mir externe Inhalte angezeigt werden. Damit werden personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt. Für mehr Informationen besuche die Datenschutz-Seite.
An dieser Stelle findest du externe Inhalte von Youtube. Zum Schutz deiner persönlichen Daten werden externe Einbindungen erst angezeigt, wenn du dies durch Klick auf "Alle externen Inhalte laden" bestätigst:
Ich bin damit einverstanden, dass mir externe Inhalte angezeigt werden. Damit werden personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt. Für mehr Informationen besuche die Datenschutz-Seite.
An dieser Stelle findest du externe Inhalte von Twitter. Zum Schutz deiner persönlichen Daten werden externe Einbindungen erst angezeigt, wenn du dies durch Klick auf "Alle externen Inhalte laden" bestätigst:
Mächtiger Changelog zum Custom Shader Patch v0.2.3 preview211
Ever since I first learned about Manthey Racing and their upgrade kits for various Porsche models, I was keen to have an MR tuned 991.1 GT3 RS MR in AC. While the car may not look all that different visually, it is quite a different story on the...
Hello, The Gearbox Drive Modes mod for Assetto Corsa allows you to define various functional drive modes for your car in Assetto Corsa that actually control gearbox behavior. The idea behind the mod is to enable cars in Assetto Corsa to...
"The idea behind the mod is to enable cars in Assetto Corsa to actually switch driving modes on the fly, and give you the freedom to choose how you want to cruise and roam in your favorite tracks or open-world maps.
The mod includes a script that allows you to have functional drive modes including "Manual", "Sport+", "Eco", and "Lazy" (a bonus not showcased in the video).
In manual mode, you have full control of the paddle shifters and gearbox as per your drive and assist settings. In any other mode outside manual, the gearbox works autonomously, following its programming.
In "Sport+", the gearbox takes control over its shifting, revving up to the limiter before upshifting. This mode is therefore very aggressive on shifts, with a very responsive throttle.
In "Eco", the gearbox ranges between low to mid RPM, shifting up much earlier. The throttle response is, therefore, calmer than in "Sport+" and for open-world cruising, the car might just consume less.
In "Lazy", the gearbox still ranges between low to mid RPM, as in "Eco" mode, but it starts at second gear instead of first, and skips 5th to go from 4th to 6th. Essentially, the 8-speed gearbox becomes a six-speed, with an even calmer throttle response compared to "Eco."
Noch 3 neue Apps:
Comfy Shifter > Easily switch between sequential and h-pattern
installation: - press pressing clutch and a gear input changes mode - there's a setting to enable CTRL+SHIFT+G as the toggle same function as this checkbox, but without restarting the game (so it can only disable h-shifter in cars that have...
www.overtake.gg
Drift Tire Generator for Assetto Corsa > This Beta version of the Drift Tire Generator makes it easy to generate custom tire setups specifically optimized for drifting.
Do you love drifting in Assetto Corsa but struggle with creating the perfect tires for your cars? This Beta version of the Drift Tire Generator makes it easy to generate custom tire setups specifically optimized for drifting. 🚗💨 Features: ✅...
www.overtake.gg
Telemetrick > Telemetrick is a Lua app inside Assetto Corsa to export telemetry to CSV or Motec files.
Telemetrick is a Lua app inside Assetto Corsa to export telemetry to CSV or Motec files. Features: Support new/any CSP info accessible to lua. Support AC Modes: Practice, Hotlap, Race, Track Day, Weekend. Mark button, shortcut defined in app...
Die RSS Mod der alten GT1 Legends ist ne Wucht und nur zu empfehlen. Genau wie das Advanced Gamepad Assist Script von Overtake.gg für perfektes Feedback und fahren, auch solcher GT1 Biester ohne Hilfen ^^ (Noch viel besser als in Forza)
(Hatte Neck FX nochmals eine Chance gegeben nachdem ich bei einem Content und Guide Creator wieder was gesehen hatte das gefiel und er hat es mir auch zur Verfügung gestellt. Das ergänzt sich scheinbar perfekt mit dem Gamepad Script denn nie zuvor konnte ich Neck FX verwenden, immer sah es gut aus aber selbst mit klargekommen bin ich A nicht oder bekam B Motion Sickness lol... ')
Mit dem Protech P92 startet man auch Phase 2 des RSS GT-M Championship Packs:
Initial release - 2024 This is the start of the second phase of the GT-M group of cars by Race Sim Studio: a fine and highly detailed representation of the modern GT and Endurance racing cars. Cars available: GT-M Protech P92 F6 (Version 1) - NEWThis car is iconic: a distinctive sound, appearan
Initial Release: 2024 Version: 0.75Silverstone 2020s Custom Shaders Patch Update: GP RefreshGT New LayoutInternational RefreshNational refreshAlso includes enhanced track boundary rules, AI lines and many more CSP updates and newly modelled components such as the GT pit garages to greatly improve t
store.racesimstudio.com
Das Inhaltsverzeichnis zur Wagen Manual sollte überzeugen was man da bekommt allein an Features und Funktionen von denen man nicht wenige bis heute vergebens sucht bei den Marktführern der Simulationen und auch aufzeigen dass das kein geklauter Mist oder Schrott ist der dort bei RSS released wird
Features von denen Kunos nichmal träumte lol
CSP Physics
Our car has CSP Extended physics which enhance the core functionality and feel of the car:
Tyres
-New heating model
-More accurate stiffness
-Ray tracing for better tyre collision detection
-Rain tyres
Suspension
-Adjustable, nonlinear bumpstops
-Better accuracy of suspension geometries
Aero
-More accurate aeromap based model
-Roll and yaw effects are now simulated
-Adjustable wing angles
Engine & Controls
-3 different engine maps, adjustable while driving
-Multiple throttle maps
-More accurate fuel consumption
-Traction Control 1& 2 (1 is the usual TC setting, 2 is how aggressive the intervention is)
Brakes
-More advances brake heating model
-Brake ducts
Visuals
-Detailed digital displays with enhanced functionality, pop-ups, and adjustments