sir qlimax
Software-Overclocker(in)
habe diesen mod jetzt laufen. kenne mich allerdings nicht wirklich damit aus gewisse dinge zuändern.
kann mir jemand sagen wie ich die extreme unschärfe in der entfernung beseitige?
ist es einer dieser befehle?
// -- Sharpening --
#define sharp_strength 0.6 // [0.10 to 3.00] Strength of the sharpening
#define sharp_clamp 0.035 // [0.000 to 1.000] Limits maximum amount of sharpening a pixel recieves - Default is 0.035
// -- Advanced sharpening settings --
#define pattern 2 // [1|2|3|4] Choose a sample pattern. 1 = Fast, 2 = Normal, 3 = Wider, 4 = Pyramid shaped.
#define offset_bias 1.0 // [0.0 to 6.0] Offset bias adjusts the radius of the sampling pattern.
// I designed the pattern for offset_bias 1.0, but feel free to experiment.
// -- Debug sharpening settings --
#define show_sharpen 0 // [0 or 1] Visualize the strength of the sharpen (multiplied by 4 to see it better)
und eine frage zu mod cars. wenn diese im spiel sind... wie finde ich diese? fahren die dann normal durch die gegend ? ^^
kann mir jemand sagen wie ich die extreme unschärfe in der entfernung beseitige?
ist es einer dieser befehle?
// -- Sharpening --
#define sharp_strength 0.6 // [0.10 to 3.00] Strength of the sharpening
#define sharp_clamp 0.035 // [0.000 to 1.000] Limits maximum amount of sharpening a pixel recieves - Default is 0.035
// -- Advanced sharpening settings --
#define pattern 2 // [1|2|3|4] Choose a sample pattern. 1 = Fast, 2 = Normal, 3 = Wider, 4 = Pyramid shaped.
#define offset_bias 1.0 // [0.0 to 6.0] Offset bias adjusts the radius of the sampling pattern.
// I designed the pattern for offset_bias 1.0, but feel free to experiment.
// -- Debug sharpening settings --
#define show_sharpen 0 // [0 or 1] Visualize the strength of the sharpen (multiplied by 4 to see it better)
und eine frage zu mod cars. wenn diese im spiel sind... wie finde ich diese? fahren die dann normal durch die gegend ? ^^
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